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Black Ops Cold War | Update mit Balancing-Anpassungen, Fixes & mehr | Neue Waffe „Marshal“ ab morgen verfügbar

by Ed Snow

Black Ops Cold War | Update mit Balancing-Anpassungen, Fixes & mehr | Neue Waffe „Marshal“ ab morgen verfügbar

Treyarch hat heute weitere Fixes und Anpassungen in „Call of Duty: Black Ops Cold War“ vorgenommen. Darüber hinaus teilte das Studio mit, dass die neue Waffe „Marshal“ ab morgen verfügbar ist. Ihr könnt sie kostenlos über eine In-Game-Herausforderung freischalten oder über den Kauf eines Bundles beziehen. Die Waffe ist ein Shot-Gun-Pistolen-Hybrid und auf den Nahkampf ausgelegt. Insbesondere in Zombies solltet ihr damit euren Spaß haben. Die Aktualisierung erfolgt beim Verbinden mit den Onlinediensten, es ist kein seperater Download eines Titel-Updates notwendig. Nachfolgend haben wir für euch die vollständigen Patch Notes.

Patch Notes – 17. August 2021

Zu den wichtigsten Änderungen des heutigen Patches zählen Balancing-Anpassungen für alle Sturmgewehre. Hier wurd die Kugelgeschwindigkeit angepasst, wenn ihr den Agency Schalldämpfer Aufsatz verwendet. Vor dem Update wurde die Kugelgeschwindigkeit bei Verwendung des Schalldämpfers um 30% reduziert, nun sind es nur noch 15%. Außerdem wurde Custom Mod Support für Werfer, Spezialwaffen und Nahkampfwaffen hinzugefügt und es gibt zahlreiche Stabilitätsverbesserungen und Fixes. Alle Details könnt ihr den Patch Notes entnehmen.

GLOBAL

Weapon Tuning
  • Assault Rifles (All)
    • Reduced Bullet Velocity penalty on Agency Suppressor attachment from -30% to -15%. 

 

Create-a-Class
  • Custom Mods
    • Full Custom Mod support added for Launchers, Special weapons, and Melee weapons. [August 12]

 

 

MULTIPLAYER

Stability
  • Double Agent
    • Fixed various stability issues encountered in Double Agent.

 

 

ZOMBIES

Stability
  • Fixed stability issues related to the Death Perception Perk, Outbreak World Events, Outbreak Jump Pads, and the Disciple enemy.

 

Outbreak
  • Gameplay
    • Added improvements to the triggering conditions for the Omega Helicopter.
    • Addressed an issue that prevented the player from receiving the correct amount of Salvage from the Omega Helicopter when Death Perception is equipped.
    • Addressed an issue that caused the Omega Helicopter to unintentionally spawn and activate on initial player spawn locations.
  • Objectives
    • Addressed an issue that prevented the Holdout Objective lighting from turning off after completing the Objective in Collateral.
    • Addressed an issue that prevented the Disciple’s drain attack beam from appearing when used against Objective targets.

 

Equipment
  • LT53 Kazimir
    • Salvage cost reduced from 2,000 to 1,500. [August 12]
    • Addressed an issue that allowed duplication of the LT53 Kazimir.

 

Pack-a-Punch
  • Players can now prevent the application of Pack-a-Punch camos on weapons by using a melee attack on the Pack-a-Punch Machine before packing the weapon. [August 12]
    • Players can also lock in the Pack-a-Punch Tier I or Tier II camo by using a melee attack on the machine after packing the weapon to their preferred tier.

 

Accessibility
  • Added “Train Inbound” notification to subtitles when a train is approaching in “Mauer der Toten” for players with hearing loss. [August 12]

 


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